LC Annina silnice

Zdroj
Věstník veřejných zakázek
Zadavatel
Lesy České republiky,s.p.
Odvětví
Stavebnictví
Datum zveřejnění
21. října 2013
Cena (Kč bez DPH)
6 248 161 ,- Kč
Dodavatel
Ekostavby Brno, a.s.
Druh řízení
Zjednodušené podlimitní
Počet nabídek
6
Popis

Před zahájením stavebních prací dojde k zabezpečení staveniště a celé stavby, včetně vytyčení inženýrských sítí zodpovědnými osobami. Poté bude provedeno odstranění náletových dřevin, křovin, travin a odstranění pařezů. Všechny traviny, stromy a náletové dřeviny v místech odvodňovacích objektů budou odstraněny tak, aby bylo docíleno jejich správné fungování. Pro odvodnění komunikace a následné fungování příkopů dojde ke stržení krajnic v průměrné tl. 100 mm, včetně obnovení a výstavby nových trubních propustků, hospodářských přejezdů a kamenných průlehů dle popisu prací. Na trase cesty se vyskytují odvodňovací příkopy. Ty jsou v současné době zaneseny. Proto je navrženo jejich pročištění v průměrném množství nánosu 0,3 – 2 m3/m. Pročištění bude provedeno bezpodmínečně příkopovým rypadlem tak, aby bylo docíleno předepsaných rozměrů, sklonů a podélného spádu.Na trase lesní cesty se nacházejí místa, která neumožňují pouhé vyrovnání. Z tohoto důvodu je navržena tzv. „kompletní rekonstrukce vozovky“. Před její realizací je nutné provést včasné označení neprůjezdnosti komunikace v dostatečném předstihu tak, by bylo umožněno bezpečné otočení vozidel a následné objetí. Samotná realizace bude provedena odkopáním tělesa komunikace do požadované hloubky. Dno jámy bude urovnáno a zhutněno na min. 35-45 MPa. V případě, že při realizaci bude zjištěna nemožnost provedení požadovaného zhutnění, má zhotovitel povinnost tento problém oznámit investorovi akce. Na zhutněný podklad bdue položena tkaná geotextilie pro výztuž a separaci a vrstva ŠD fr. 4-32 mm, tl. 50 mm. Na ni bude položena vrstva hrubého drceného kameniva fr. 63 – 125 mm tl. 200 mm po zhutnění. Pro řádné zaklínění a následnou únosnost bude tato vrstva přesypaná štěrkodrtí fr. 4 – 32 mm, tl. 50 mm po zhutnění. Poté bude položena vrstva ŠD fr. 0 – 63 mm, tl. 150 mm po zhutnění a následné podbalení vrstvou ACP 16 mm, tl. 50 mm.Před pokládkou konstrukčních vrstev vozovky dojde k řádnému očištění stávajícího povrchu od bláta a nečistot. Vzhledem k malé šíři vozovky bude provedeno rozšíření a zpevnění krajnic vrstvou ŠD fr. 0 – 63 mm, tl. 150 mm po zhutnění tak, aby bylo docíleno jednotné šíře v koruně vozovky 3,3 m a řádné rozšíření ve směrových obloucích. Poté bude provedeno vyrovnání vyjetých kolejí a výtluků vrstvou ACP 16. Všechny nerovnosti, včetně zajištění sklonu vozovky, budou provedeny z obalovaného kameniva (ACP 16) v průměrné tloušťce 50 mm. Pro spojení těchto asfaltových hmot se stávajícím povrchem bude proveden spojovací postřik živičný v hm 0,7 kg/m2. Po vyrovnání bude docíleno jednostranného příčného sklonu 2 %. Příčný sklon vozovky v rovných úsecích bude proveden dle konfigurace terénu tak, aby bylo docíleno odvodnění komunikace. Obrusná vrstva vozovky bude tvořena vrstvou nemodifikovaného asfaltobetonu ACO 11 tl. 60 mm po zhutnění. Na trase cesty se objevují nájezdy na přilehlé lesní linky a odvozní cesty.

Informace od návštěvníků

Vyšel o zakázce článek?
Jsou vedené údaje špatně?
Přidejte k zakázce odkaz nebo informaci.